FAQ

FAQ2020-06-03T10:05:02+02:00
Nevyhovuje mi žádný vypsaný termín školení. Jak postupovat v tomto případě?2020-05-28T16:48:24+02:00

Pokud Vám nevyhovuje žádný vypsaný termín školení, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese nebo na telefonním čísle. V případě většího počtu účastníků vypíšeme nový kurz.

Zaslal jsem poptávku, jak dlouho bude trvat než mě někdo kontaktuje?2020-05-28T16:48:21+02:00

Vaše dotazy řešíme vždy prioritně, na odpověď byste neměli čekat déle než do dalšího pracovního dne.

Nabízíte školení u zákazníka?2020-05-28T16:48:20+02:00

Ano školení u zákazníka je možné.

Jaké jsou pokryty náklady na občerstvení v průběhu školení?2020-05-28T16:48:19+02:00

Náklady na občerstvení jsou již obsažené v nabídnuté ceně. Jedná se o občerstvení v průběhu školení, káva, čaj, voda a samozřejmě plnohodnotný oběd.

Mám problémy s vybráním vhodného kurzu, jak mi můžete pomoci?2020-05-28T16:48:16+02:00

Pokud máte problém s vybráním vhodného kurzu, neváhejte nás kontaktovat na naši e-mailovou adresu, případně telefonicky. Rádi Vám při výběru pomůžeme.

Poskytujete slevu na ubytování v hotelu?2020-05-28T16:48:13+02:00

Slevy na ubytování neposkytujeme, avšak s výběrem hotelu Vám rádi pomůžeme prostřednictvím našeho letáku informace pro účastníky školení, kde se nachází tipy na šest ubytovacích zařízení.

Je možné parkovat v areálu firmy v průběhu školení?2020-05-28T16:48:12+02:00

Ano, prostory naší firmy poskytují parkovací místa a je možné zde zanechat vůz v průběhu celého školení.